Blogunk új Tippek/Tanácsok menüpontján keresztül, napi tapasztalataink kifejtésével szeretnénk Titeket támogatni és reméljük rövid cikkeink segítségével könnyebben eligazodtok  a webfejlesztés világában.

Gyakran találkozunk azzal az esettel, hogy a megbízónk ugyan tudja, hogy szüksége van valamire, de nem igazán tudja hogy mire. Ekkor fordul elő az az eset, hogy az árajánlat kérések során több nulla eltérés is lehet az egyes ajánlatok között. Ilyenkor persze mindenkit megcsap az átverés hűs fuvallata, ami persze lehetetlen dolog, de legtöbb esetben inkább arról van szó, hogy ez online iparág szélsőségesen szubjektív terület.

Gondoljunk csak bele, vásárolunk egy terméket (mert nem nevezhető csak szolgáltatásnak), ami a megvásárlás pillanatában még nem is létezik, és később sem lesz megfogható, illetve az értékét többnyire szubjektív szempontok alapján mérjük (szép, tetszik, jó, másoknak is tetszik, stb..) és ezzel a megvásárolt megfoghatatlan dologgal próbálunk kézzel fogható eredményeket elérni (bevételt, vevőket, érdeklődést, stb…)

Természetesen vannak objektív mérőszámok ezen a területen is, melyet például az Analytics könnyedén szolgáltat, mégsem láttam még egyetlen árajánlat kérést sem, amiben az állt volna, hogy szeretnék egy olyan weboldalt, ami nekünk naponta 500 látogatót szállít, vagy napi 500 000 forint bevételt termel.

Vásárlásnál nem marad más, csak a bizalom. A piacon mindenki a bizalmat keresi és ez alapján hozza döntéseit.

Mivel nap mint nap találkozunk a “tudjuk, hogy szükségünk van valamire, de fogalmunk sincs mire” jelenséggel, ezért úgy gondoltuk  megpróbálunk segíteni eligazodni a webes megoldásokban, hogy akár Te is  is el tudd dönteni mire is lenne szükséged vállalkozásod, céged elindításához, vagy tovább fejlődéséhez.

Ami ennél is jobb, hogy a bejegyzéseket nem csak blogunkban nézhetitek meg, hanem weboldalunkba is integráljuk, így egyes szolgáltatásaink és termékeink mellett szintén érdekes információkat találhattok az aktuális témában.